Assalamualaikum w.b.t. Ahlan wa sahlan Welcome to are peaceful

Followers

Search

Saturday 23 February 2013

Hang Two

Assalamualaikum w.b.t. hari nie nak citer pasal hantu sat.. hewhew. Bukan nak mengagunggkan mereka, sebab if kita asyik berkata tentang mereka nanty mereka akan lebihmudah akan mengacau kita. Apepun just nak citer beberapa pengalaman. First time aku nampak dengan jelas dan agak blur gk on that time. Yelah masa tue maghrib , tetbe perut berasa lapar.. so aku pergi ke dapur untuk makan, masa tengah makan macam rasa meremang bulu roma. Tapi just Ignore jew.. Mungkin sebab sejuk..yelah kan malam so cuaca sejuk ckit..tambahan pula pokok keliling rumah. Then , lepas siap makan .. pergi ke sink dekat dengan cermin .. tanpa langsir.. . So, aku pown basuh pinggan.,.cm biase.. tetbe.. aku tengok kat cermin.. aku nampak jubah putih@kain putih melekat dekat cermin. Hurm.. memang menjeritlah aku dibuatnya. masa tue pulak ayah aku takde dekat rumah.. just aku n mak aku. ape lagi berlari 100 mter dalam rumah pergi arah ruang tamu . pehh.. rasa mcm nak tercabut kaki aku lari.. 
Then , masa dekat matrikulasi KMJ. hoho.. maybe sesetengah member aku tataw pasal perkara nie. for ur information bilik aku dekat jugak dengan tandas.. tapi kenalah jalan ckit .. dekat blok A . aras 1 . Satu hari tue aku tdur lewat..then rasa nak pergi tandas lebih kurang pukul 3 pagi kowt. mula-mula bawu semacam... dah rasa seram masa tue.. malumlah dekat dengan gunung ledang. then masa aku tengok melalui celah bagunan kearah tasik sebelah blok A ue aku ternampak perempuan duduk dekat tepi tasik tue. berderau darah aku.. lintang pukang aku dibuatnya..tak jadi pergi tandas... huhu... maybe tue Puteri gung ledang kowt..huhu..


No comments:

Post a Comment