Assalamualaikum w.b.t. Ahlan wa sahlan Welcome to are peaceful

Followers

Search

Tuesday 16 April 2013

Ustaz ??



Assalamualaikum sahabat-sahabat sekalian yang sudi mengunjungi blog saya . Adakah anda dah baca ayat yang dinyatakan diatas? mungkin pernah terbaca di facebook , twitter or di laman sosial yang lain . Agak pelik apabila dipanggil ''ustaz'' oleh kebanyakan rakan . Kenape? adakah sebab saya selalu post status islamik , gambar yang berunsurkan dakwah dan selalu menasihat ? di laman sosial terutamanya . Saya cuma nak nyatakan saya bukanlah ustaz tapi saya adalah khalifah yang selalu khilaf dalam kehidupan seharian . Saya buat semua itu hanya nak berdakwah  dan ingin memotivasikan diri untuk mendekatk diri dengan Allah . Bagi saya seorang ustaz adalah insan yang boleh dijadikan contoh , sedangkan saya nie? allahurobbi sungguh jauh nak capai tahap itu , sering saya melakukan perkara lagha jauh sekali nak dijadikan contoh .

tegurlah andai saya melakukan  

sesungguhnya iman sentiasa naik dan turun 


No comments:

Post a Comment